Welkom in Innsbruck - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Sylvia Olthof - WaarBenJij.nu Welkom in Innsbruck - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Sylvia Olthof - WaarBenJij.nu

Welkom in Innsbruck

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

23 Januari 2014 | Oostenrijk, Innsbruck

Vanochtend afscheid genomen van mama, dat is niet leuk! Maar over 5 weekjes zie ik haar weer.

Om kwart voor 12 zaten we in het vliegtuig, om 12.05 steeg hij op. Eerst zagen we alleen maar wolken wolken en nog eens wolken. Een maal boven de wolken scheen de zon en was er een mooie heldere blauwe lucht te zien. Af en toe was er een gaatje dat we naar beneden konden kijken. Al gauw riep de piloot om dat de daling was ingezet, toen kwamen de bergen in zicht. Waaaaaauw, wat een fantastisch uitzicht is h dat dan. Berg topjes onder de sneeuw en de rest mooi groen. We hebben onze ogen uitgekeken. Rond kwart over 1 zijn we geland. Met een bus zijn we naar de aankomst hal gebracht en daar hebben we onze koffers opgehaald. Toen we de deur uitliepen stonden onze begeleidsters er al. Wat een leuke en gezellige dames zijn dat. Ze vroegen hoe de reis gegaan was en of we honger hadden... Jaaaa we hadden honger. We zijn eerst naar Wohnheim Lobach (hier loop ik stage) gereden. Daar hebben we gegeten en toen zijn we naar onze woning toe gegaan. We hebben onze spullen gedumpt en zijn met onze begeleidsters de stad in gegaan. Ze hebben ons uitleg gegeven over de bus routes, ze rijden om de 5 min. Erg handig dus! In de stad hebben we een maand kaart voor de bus gekocht en kunnen we onbeperkt reizen door Innsbruck. We hebben ook een internet stick aangeschaft zodat we ook nog kunnen socializen.
Innsbruck is nu al een fantastisch mooie stad!
Dadelijk even lekker douchen, een filmpje kijken en lekker slapen! Morgen gaan we verder de stad verkennen.

Hieronder nog een keer mijn adres, kaartjes zijn altijd welkom:
Wohnheim Gotting.
t.a.v. Sylvia Olthof.