Laatste dagje thuis genieten - Reisverslag uit Venray, Nederland van Sylvia Olthof - WaarBenJij.nu Laatste dagje thuis genieten - Reisverslag uit Venray, Nederland van Sylvia Olthof - WaarBenJij.nu

Laatste dagje thuis genieten

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

22 Januari 2014 | Nederland, Venray

Waaauw, laatste dagje is aangebroken.
Nog een leuke afscheidslunch gehad van Seranne, dadelijk komen Gwen en Syra nog even op bezoek. Verder moet ik nog even goed nadenken of ik echt alles heb wat mee moet en of ik niks vergeten ben.

Vanavond gaan we nog lekker uiteten voor mam haar verjaardag met het gezin. Morgen om half 10 rijden we aan naar het vliegveld in Eindhoven en om 12.05uur vertrekken wij met het vliegtuig richting Innsbruck.

Dit is het adres waar ik woon de komende 10 weken, natuurlijk zou het leuk zijn om ook daar kaartjes te ontvangen en om daarmee mij kamertje wat op te vrolijken.

Wohnheim Gotting.
t.a.v. Sylvia Olthof.
Schulgasse 8a.
6020 Innsbruck.
Tirol, Austria.
Telefoonnr: 0512930020.

Tot sneeeeell!

  • 22 Januari 2014 - 14:54

    Whit:

    Jeeeeeeeeej!
    Vanavond nog flink even wijntjes drinken want slapen kan ik denk ik niet.
    En dan gaan we knalleeeennnnnn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Sylvia

Hier kunnen jullie allemaal mijn avonturen lezen en berichtjes plaatsen! :)

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 9324

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn reis naar Oostenrijk, Innsbruck

Landen bezocht: