Eerste keer skien, niks gebroken! - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Sylvia Olthof - WaarBenJij.nu Eerste keer skien, niks gebroken! - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Sylvia Olthof - WaarBenJij.nu

Eerste keer skien, niks gebroken!

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

12 Februari 2014 | Oostenrijk, Innsbruck

Op dinsdag 11-02 ging om 07.00 uur de wekker, lekker vroeg op je vrije dag. Maaaaaar, dit is de dag dat ik zou gaan leren skien. Wat had ik hier zin in.

Toen ik wakker werd zag ik dat Whitney een bericht had gestuurd dat ze niet mee wou omdat ze pijn in haar rug had.... Daar was ik het niet mee eens... Ik heb haar uit haar bed gesleurd en gezegd dat ze mee moest haha, dit wou ze gelukkig zelf ook wel heel graag, anders zou ze uiteindelijk spijt hebben dat ze niet gegaan was!

Toen begon de reis naar het treinstation, we hebben bij ons huisje de bus J gepakt, zijn bij Landesmuseum uitgestapt. Toen moesten we nog een stukje lopen, 5 min ofso. Eenmaal in de stations hal moesten we een kaartje kopen... Hoe de fuck werkt zo'n automaat... Wij Rianne opgebeld die ons er gelukkig mee kon helpen, een kaartje voor een enkele reis kost dus 5.20 euro. We moesten naar perron 21 in de trein die naar Munchen zou gaan, alleen moest wij iets eerder uitstappen namelijk bij Seefeld in Tirol. Daar aangekomen kwamen Armin en Rianne aangereden met de auto, volgeladen met ski's. Nu werd het spannend...

Na ongeveer 15 min in de auto waren we in het skigebied. Het was tijd om ski's te gaan huren. Bij zo'n automaat moesten we onze gegevens invoeren. Toen het bonnetje eruit kwam moesten we deze afgeven bij de balie. Dat manneke ging onze ski's en schoenen halen. Natuurlijke pakte hij schoenen die een maatje te klein zijn! Meneer ging andere schoenen voor me halen en deze zaten goed. Toen was het tijd om naar de piste te lopen... Wat een geouwehoer is dat met die schoenen en die ski's maar het is gelukt. Toen was het tijd voor Armin om ons les te gaan geven.. Het was wel wennen maar het ging goed. Zelfs toen ik met de sleeplift naar boven moest ging het goed, niet gevallen en niks gebroken! YES! Uiteindelijk ben ik 1x gevallen, wat is opstaan dan moeilijk zeg....

Wat was dit super, ben zo blij dat ik dit gedaan heb! Dit ga ik zeker vaker doen! Wiehoeeeee!!

  • 12 Februari 2014 - 20:27

    Irma:

    ha lieve meid,
    Goed bezig geweest op de latten - lastig lopen he? Moest je ook klunen? Zijwaarts met ski naar boven zien te komen? Lachen....
    Nog een volgend lesje geboekt?
    doegie XXXX

  • 12 Februari 2014 - 23:06

    Han:

    Hey kleine meid,

    Ik heb elke dag wel stukjes van je reisverslag gehoord, maar ik had het zelf nog niet gelezen, maar nu ben ik er eens voor gaan zitten. Kom tot de ontdekking dat je wel goed op je plaats bent daar, en eigenlijk niks tekort komt met eten en drinken......

    Een hele ervaring zo'n stage in het buitenland natuurlijk, en hartstikke leuk de eerste keer op de lange latten!!!!! Maak veel plezier, geniet ervan en ik ga je nu elke dag volgen......

    Dikke knuffel van ons allemaal en tot snel!!!!!!!!

  • 13 Februari 2014 - 14:42

    Trudy Kuijpers:

    Hallo Sylvia
    leuk om te zien en te lezen dat je het naar je zin hebt.
    Groetjes en tot weer eens, trudy

  • 03 Maart 2014 - 14:30

    Trudy Moors:

    Hoi Sylvia,

    Wat leuk om te lezen dat je het zo geweldig goed naar je zin hebt. Niet alleen in het Pflegeheim, maar ook met je vrienden. Nog veel plezier met alle uitdagingen die je de komende tijd aan gaat. Geniet ervan!!!!

    Groetjes,

    Trudy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Innsbruck

Sylvia

Hier kunnen jullie allemaal mijn avonturen lezen en berichtjes plaatsen! :)

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 9311

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn reis naar Oostenrijk, Innsbruck

Landen bezocht: